Masal27 Karaca biodimond serisi var o kadar memnun değilim ki.. Evet yapışmıyor hakkını yemeyim ama bu kadar para verilen bir ürünün anında çizilmesi çok kötü. Ki çok dikkatli kullanıyorum asla metal değdirmem makinada yıkamam. Ama içi çizik doldu.emsan perge kullanıyorum bir de onda asla çizilme olmadı metal kullanmama rağmen makinaya da atarım çok iyi tek sıkıntısı kulpları çok çok ısınıyor Bez siz tutmak imkansız.