Bebeğim bugün üç aylık oldu. İki defa hastaneye yatırdık sütümü icemedi mama verdim. Gelişim geriliği vardı mama verdim şimdi sütümü hiç icmiyor sadece mamaya yöneldim aç kalmasın diye. Herşeyi denedim ama yinede içmedi bende pes ettim artık çünkü icirmeye çalışırken öyle bir ağlıyor ki üzülüyorum artık😔 Şuan sütümü içmiyor sadece mama içiyor diye aşırı vicdan azabı çekiyorum çevremdeki herkes sütünü veriyor sadece benimki icmiyor diye kendimi o kadar kötü hissediyorum anlatamam 😔😔 Var mı benim gibi olan ?