Oğlum 3. Ayından beri mama içmek istemiyor yani şöyle deli gibi aç morarana kadar ağlıyor ama mamayi sevmiyor 2.5 ay kuvözde kaldığı icin sütüm kesilmişti. Farklı farklı mamalar biberonlar şırınga kaşık neler denedim yok istemiyor içerse de 30 40 bazen gönlü oluyo 90 halbuki akranları 180 içiyormuş. Bi kutu ona alıyorsam bi kutu çöpe dökmek için alıyorum bu yüzden ek gıdaya geçmiştik 20 gün oldu az az veriyodum test ederek hiç alerji olmadı artık mecburum mama yerine muhallebi tarzı şeyler yapmaya ne aç duruyor ne mama istiyor defalarca doktora gittik hep gidiyoruz bişeyi yok Demir ilacı da alıyor gazıda bitti neden böyle yapıyor bilmiyorum vanilya çubuğu mamaya meyve suyu ekleme aklınıza ne gelirse denedim çok huysuz bi çocuk zaten şuanda bile aç diye ağladı uyandı mama yaptım içmedi kafayı yicem artık tamamen ek gıda uyudukça zorla mama olmaz mı ya