Mervexxx
Lütfen doktora götür canım benim bebeğim de aynıydı bronşiolit oldu 1 hafta hastanede yattı evde sürekli temizledim soğana karanfil koydum stremiar sprey kullandım yine fayda etmedi 2 gün öksürdü acile gittik doktor hastaneye alacam dedi yoğunbakımda basınçlı oksijen antibiyotik tedavisi yaptılar çok şükür ki iyi biraz daha