Bebeğim tam 6 buçuk aylık ve işime dönmek zorunda kaldım tanıdık çok iyi bir bakıcı buldum bugün 4. Gün ama durmuyor ağlıyormuş nasıl alışacak bilmiyorum inşallah bakıcı ben bakamıyorum demez başına gelenler siz neler yaptınız yada bana neler önerirsiniz şimdiden teşekkürler