esgc Merhaba bebeğim doğalı 2 ay 3 gün oldu ama benim hala kahverengi akıntım devam ediyor. Hatta bazen kırmızı akıntı oluyor. Normal mi acaba? Hastanede çok kan kaybettim diye bi iğne yapmışlardı kanamam yavaşlasın diye onun etkisi mi acaba