Irem4772 Kızlar Bebeğim 2 ay bir günlük kakasını yapmıyor 2 gündür, Zeytinyağ ver diyenler oluyor ama şu an verilir mi bilmiyorum daha önce veren oldu mu? Bi sorun yaratır mı
Prensescim Irem4772 verilir bir çay kaşığını geçmesin poposuna da zeytinyağı sür masaf yap ince havlu ısıt karnına sar
sarmaliklahana Irem4772 Canım manasına 2 damla kat ver ben 1 kere verdim 🤷 eşim gitmiş kavun yalatmıs o da yaşıyor diye vermiş Bayaa. Gece bir gaz yaptı cocuk ilk defa tıkanıyordu yani ne yaptıysak yok gecştemedik. En son mamasına 2 damla saf zeytinyağı damlattım verdim 30 dk sonra kakasını yaptı rahatladı gazında o öyle çıkmış oldu 🥴 2. 5 aylık kızım.
Aselduhakorkmaz Irem4772 sadece anne sutu aliyorsa 2 gun normal benim bebegim 3 4 gunde bi kaka yapiyor
Irem4772 BabyAsiia evet anne sütü sadece ama sanki yapmak istiyorda yapamıyor gibi ıkınınca versem mi diye düşündüm
AzraCemre Irem4772 sadece anne sütü alıyorsa normal yapamaması ıkınması ama d vitamini ne veriyorsunuz o da kabızlık yapar bebeklerde. Zeytinyağını ben göğsüme sürüyordum öyle veriyordum hem göğüs yaralarına iyi geliyor hem kabızlığa 😊
BabyAsiia Irem4772 siz bilirsiniz bir çay kaşığından zarar gelmez doktoruma danistigim bir konu olduğu için rahatlıkla söylüyorum. İç guduleriniz size vermenizi söylüyorsa verin.
AzraCemre Kkmd123 Devit-3 yapıyor. Bende ocean kullanıyorum. Devit kullandım kabız oldu kızım sonra buradaki annelerin önerileri ile ocean aldım düzeldi kızım.
Ipekoz Irem4772 poposuna zeytinyağı sür işe yaramazsa şırınga ile biraz poposuna zeytinyağı sık o da işe yaramazsa içir ama çok az içir boğulmasın
Yoruldum Irem4772 De 1.5 aydan sonra günde 1 tatlı kaşığı verin dedi veriyorum, aspire etmesin ona dikkat edin
tineanigra Irem4772 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal yapmaması 2 gün kaka yapmadı diye takviye verip poposunu uyarma vs yaparsanız ve bunu tekrar ederseniz bağırsak tembelliğine kadar yolu var. Aşırı bir rahatsızlık yoksa akışına bırakın