Asilinannesi1 ceyhunun_annesi evet 2 kez çektiriyorum kuzu kıymayi. Tatlı kaşığı boyutu kadar kesip buzluğa atıyorum lazım olunca tek kullanımlık indiriyorum hemen🥰
ceyhunun_annesi Asilinannesi1 ay çok mantıklı valla teşekkür ederim peki kıymayı nasıl sakliyosunuz buzlukta buz kuplerine mı koyuyosun
Asilinannesi1 ceyhunun_annesi yok canım onla uğraşmadım. Buz dolabı poşetini ortadan ikiye ayırıp kıymayı serdim üstüne de başka bı buzdolabı poşeti ikiye ayırıp serdim düzleştirip bıçakla küçük küçük kestim kenarlarını kapatıp buzluğa attım🤭