Burcu60 Anasınıfı öğretmeni ya da netten satın alan varsa 3 yaş için öğretici eğitici hangi setleri kullanıyorsunuz kreşe göndermek istedim burda yok
Fenty Burcu60 Adeda yayınlarını alıyorum ben 3.5 yaşında ama 4 yaş olanı aldım biraz zorlandı sanki. Siz isterseniz 3 yaşı da alabilirsiniz.
MelekSubasi Burcu60 Ben doğaçlama takiliyorum evde yasina gore egitici şeyler yapıyoruz. Adeda almıştım 2 yas icin onu sevmemisti o yuzden 3 yasi almadim. Yada lego puzzle gibi şeyler yapıyor bir de montesorri tarzı oyunlar.