Nisabera09 selosunannesi doğduğundan beri sleepy kullanıyorum memnunum canım çok. Sızdırma olduğu söyleniyor ben olduğunu düşünmüyorum çocuğun altını maksimum 2 saatte bir zaten değiştirmelisin diğer türlü pişik yapar🙏🏻
Moonlightttt Molfix in emiciligi daha iyi canım bence. Eğer alabilirsen Prima al alamazsan Molfix öneririm . Ama sleppy kullanacaksan kullanan arkadaşlar yazar birazdan 🌸
selosunannesi Moonlightttt molfixte var hediye geldi ben yedek olarak indirim var diye almak istedim 🤭
selosunannesi serebro limon deterjan kokusu var falan diyorlar dedim Yenidoğana alerji falan yapar mı acaba daha önce nstural olanını kullandim
Umutsinem Ben 3 aydır sleepy kullanıyorum bebeğime doğduğundan beri bi sıkıntı yaşamadım sadece kalıpları diğer bezlere biraz daha küçük ama onun dışında akşam 6 da takıyorum gece hiç değiştirmiyorum bi sıkıntı yaşamadım
selosunannesi Umutsinem extra olanda deterjan kokusu limon kokusu var flssn diyorlar alerji yapar mı acaba diye düşündüm daha önce nstural olanını kullanmıştım tecrübesizim bilmiyorum indirim de var sormak istedim
serebro selosunannesi başka marka bezlerde de bazı losyon kokuları falan var, bebegin ciddiye alakalı denemeden bilemezsin ama yenidogana kullanılmaz diye düşünmüyorum. Naturale göre bence daha iyi natural çok iz yapıyordu extra biraz daha gevşek yumuşak geldi bana.
selosunannesi serebro birde slepyy extra hassas mendil var o kullanılır mı acaba Yenidoğana Yenidoğan özel.olanlsr da var ya ondan soruyorum
serebro selosunannesi islak mendilini hiç kullanmadım birsey diyemem doğduğundan beri unibaby baby turco kullandın dönüşümlü. Sleepy extra bezde de pişik sorunu yaşamadım kokusu zaten uçuyor ilk paketi açınca biraz yoğun
asyaninannesiiiiiii Extra yerine ilk başlarda bıo natural kullanın 3 aylıkken extra kullanın biraz kokusu var ama sızdırma pişik filan hiç olmadı fiyatta gayet uygun hepsibura bazen 2. Ürün 1₺indirimindem stok yapmak filan gayet uyguna geliyor