minikmelegimmmm 4 ay 3 günlük bebegım süreklı kucak ıstıyor asla yerde durmuyor yuz ustu hele bagırıyor hala donmedı çünkü poposu yer görmüyor tabiri caizse 🤪😂 nasıl olacak bu cocuk nasıl donecek emekleyecek hep kucak ıstıyor bagırıyor sızde durumlar nasıl
yasacmalamalo minikmelegimmmm bzde hemen hemen öyleyız 4.ay atagındasınızdır ondandır biz5.aya gırıyoruz birz daha düzelmeye basldık şükür 😍🤲🏻
Leylazra minikmelegimmmm 4 ay 7 günlük sürekli kucağımda fıtık oldum galiba.Asla durmuyor 🤣 dönmeye daha başlamadı büyük ihtimal ay sonu dönecek.
Teemo07 minikmelegimmmm aha 4. Ay full öyle geçti bizim evde 4 kişi döne döne kucakta gezdirdik ve suan 8. Ay dayız yine öyle. 2dk oturup oyun oynamıyor, sürekli kucak istiyor. Her 2 katında böyle mi olacak 🤦🏻♀️🤣
yasacmalamalo minikmelegimmmm daha tam dondü sayılmaz ama biraz dondu yuz ustu yan yattıgında döndü bir kac defa yeni kucakta hep bu araa 😂eli hep agızda
minikmelegimmmm Leylazra ay aynı ya sabah bel agrısıyla uyanıyorum saat sayıyorum eşim işten gelse de bıraz da o dolandırsa dıye 😂😂
minikmelegimmmm Moonlightttt hahah aboo o kadar uzun suruyor Mu 😂😂 ben ışık hızıyla gıdıyorum tuvalete resmen
Moonlightttt minikmelegimmmm yok canım atak 3.Yda başladı ,4ay 28gunken bitti.ama kucak sevdası gün begun arttı diyebilirim 😅😅😅😅 bırakıp kacMayacak kadar kıyameti kopariyo bazen . 🤭🤭
minikmelegimmmm yasacmalamalo aynısı yaaa doyuruyorum güzelce sonra bır bakıyorum ya eli agzında ya kıyafetını yıyor ya omzumuzu emıyor degısık 😅😅
minikmelegimmmm Teemo07 ay ben tek bakıyorum aksam esımın gelmesını bekliyorum dort gozle bıraz da o gezdırsın dıye 🤣 yaa 8de de mı varmıs gıt gıde agırlasıyorlar çok zor olacakk
Ipekoz minikmelegimmmm 8.aydan bildiriyorum hala kucakta… Emeklese de kurtulsam demeyin emeklese de gelip ayaklarınıza sarılıyor kucağınıza almanız için
Kurtlarkuslaralemi minikmelegimmmm yo çok fazla kucagimda değildi 3 ayına kadar hep kucaktaydi ama. Ağır ağır bırakın yere ağlasın biraz çok şiddetli ağlamıyorsa ellemeyin öyle öyle ali-şir.
Teemo07 minikmelegimmmm bende suan öyleyim. Belim burkuldu valla🤣 ama bu zamanda da anne anne diye dolanıyorlar. 2 dk baskasına durmuyor. Babasında bile
senamiray minikmelegimmmm minikmelegimmmm şükredin ki tek başınıza değilsiniz dört kişi varmış ben tek başıma 4 ay cektim kolikti 10 aylık oldu hala da nazlı bırakmaz peşimi
Kurtlarkuslaralemi minikmelegimmmm hmm benimkide yerde durmak istemezdi ama çok fazla ağlamazdı. Fazla mi alıştı acaba kucağa. Söyle yap yatır yere eline birşeyler ver sende uzan yanında bakalim öyle duracak mi yerde. Öyle öyle alışırsa ali-şir 3 4 güne.
Ipekoz minikmelegimmmm kesinlikle 🤦🏻♀️ ben şu an yürüse de kurtulsam diyorum du bakalım neler olacak o zaman 😂
maxoocc 4 ay 26 günlüğüz dördüncü ay atağı bizi mahfetti ne emiyor ne mama kabul ediyor nede doğru düzgün uyuyorr 🥲 kucağada babamız sağolsun alıştırdığı için doğduğumuzdan beri kucaktayız 😬
minikmelegimmmm maxoocc bızımkı bu kadar kucakvcı degıldı memlekete gıttık bır ay önce tabı orda herkes kucagında gezdırınce geldıgımızde durum bu oldu 🤨 ben de tekım cok zor oluyor ay hele meme reddi hiç demeyın her ay yaşıyorum mutlaka artık ben de karanlık ve sessız ortamda emzırıyorum asla konuşturmuyor emerken bırakıyor dırek degısık bı huyu oldu
minikmelegimmmm Kurtlarkuslaralemi evet o sekılde yapmaya calısıyorum 5-10 dk anca oyalanıyor kıyamıyorum da sanırım alıyorum kucağa aglayınca ama cok yoruluyorum tek basımayım unutturmam lazım