Teemo07 Gizemeris ilk 3 ay memnundum sonra kabızlık oluşmaya başladı bizde. Bende similac a geçtim, ondanda memnundum ama bulunduğumuz ilçede bulmak zor olunca değiştirmek zorunda kaldım. suan sma ile devam ediyoruz. Bundan da memnunum
Kusurluanne Başta kaka problemimiz olmuştu 1 ay kadar sürdü ısrarla mama değişmedim çünkü içeriğine çok güveniyordum sonrasında sanırım bağırsakları alıştı şimdi her gün normal kıvamda yapıyor kakasını kilo alımıda çok iyi 5 aylık 9 kiloyuz ben memnunum 💕