Prensesim2507 yani imar izni yoksa yapılamaz diye biliyorum. Köydeki kendi ev yerlerine yaptırdılar zaten. Biz Antalyalınız çok sıcak malum. Ev aşırı sıcak oluyor 45 dereceyi ölçtüğümü biliyorum düşünün. Yani sıcaktan soğuktan çok korumuyor ama idare edilir yani.