Naciyeylmz ilaç değil bu canım bitkisel toz. Herhangi bi zararı yok Gun de 6 poşet verilebiliniyor. Biz 3 4 ay oldu alalı Gun de 1 yada 2 tane veriyorum o kadar gerek duymuyorum. Sadece uyuturken veriyorum. Normalde ağrıdan uyumuyor ama bunun sayesinde uyuyor. Ağzının ici ne bosaltiryorum eriyip gidiyor zaten tadı da güzel. Eczaneye danış al. 60 tl gibi birşeydi sanırım.