Yica beyzamertt Ara ara bunu yapıyorlar. O dönemde benimde bebeğim yapmıyordu. Sonra düzeldi. Gece besliyor musunuz
beyzamertt TheBossMom hayır 3 saatte bir besliyorum ama ara ara nadiren oluyor böyle nedenini bir türlü anlayamadım
Aag Benimki de gece çok yapmaz sırf hava alsın diye gece 1 kez değiştiririm ama en baştan beri öyle. Anormal değildir herhalde
Aag beyzamertt hayır. Kilo alımı gayet iyi 3 aylığız yaklaşık 7 kg. Gece de bazen 2 saatte bazen 3 saatte bir emer
Teemo07 beyzamertt yok hayır, zaten bir kaç gün sürdü sonra normale döndü. Çok terliyordu belki ondandır diye düşündüm hep.
beyzamertt Teemo07 Evet siz söyleyince farkettim bende şuan çok terliyor belki ondan da etkili bir durum olabilir o zaman Çok teşekkür ederim 🙏
Aag beyzamertt terle alaksı olsa gün içi hiç terlemiyor mu ? Benimki özellikle emerken baş kısımdan çok terler
beyzamertt Aag Evet emerken otururken öylece durduğu yerde bile su gibi oluyor bazen gündüz de gece de hep o şekilde Bi bakıyorum su gibi olmuş
beyzamertt KucukAdamm evet gün içerisinde de gece de çok sık ve çok terliyor su gibi oluyor özellikle geceleri bazen sabah uyanınca abartısız söylüyorum kıyafetleri terden ıslak nemli oluyor bu kadar küçük çocuk nasıl bu kadar terler diye şaşırıyorum