636363 ben kullandım 3ay filan sanırım, o olmasaydı napardım bilmiyorum. Bana yemek yediren ayakta tutan o ilaç olmuştu. Çok çok kötüydü hamileliğimin o ayları bir insan 7/24 afedersin kusabilir miydi ya hayır midemde birşey yok artık öğürmekten kan geliyordu. Böbrek ağrısı çekiyordum su içememekten. Şimdi olsa yine kullanırım herhalde🙏🏻