Arkadaşlar benim bebegim su an tam 8 aylik 5 bucuk aylikti ilk disini cikardi ben dise bahane buldum grip oldu ates falan yok ama hirilti oksuruk burun akıntısı bunlardan 1 hafta sonra dis cikardi disten sonra 1 hafta icinde iyilesti oksuruk falan kalmadi bundan 1 ay once de yine ust disleri patladi 3 tane birden yine disten once grip hirilti oksuruk burun akintisi dis cikinca gecer dedim ama gecmedi tam 1 aydirli surekli burun akintisi tikali hirilti oksuruk goturmedigim doktor kalmadi 1 aydan beri antibiyotik disinda birsuru ilac verdiler buhar da dahil hic birsekilde gecmedi ozel devlet hepsine goturdum ayni ilaclari veriyolar en son gittigimiz bi doktor bu cocukta kocaman bi geniz eti var tikamis korkulacak bisey yok ama surekli hasta olur eger uzun sure iyilesmezse yada iyilesir 1 er haftayla tekrar hasta olursa o zaman ameliyat dusunebiliriz dedi aranizda geniz eti olan var mi sizinkiler de bu kadar uzun ve sık hasta oluyor mu artik bunaldim cocuk surekli hasta yada coxukta baska bir problem mi var