mthnflzr merhaba, annem kullanıyor 5 yıldır. Maşallah diyim çok memnun. Ben de yeni aldım sayılır, birkaç ay oldu. Annem 5 yıl önce 1200₺ Gibi şuan için komik bir fiyata almıştı makinesini. Ben de aynısını almak istedim ama 3 hatta 4 katına çıkmıştı fiyatı.
Hepsiburada indiriminden Grundig aldık 2500₺ ye. Fixpack ile 2650₺ ye geldi. Annemin makinesinin aynısı. Grundig zaten Arçelik. Kurulumunu da Arçelik servis yaptı. Çamaşır makinemin üstüne koydular, o da Arçelikti ve sorum çıkmadı. Şu an bizim aldığımız kurutma da 4000 küsür olmuş. Fixpack bile 150₺ den 260₺ ye çıkmış. Şaka gibi gerçekten.