sibeeeellll ben de çok yaşadım canım 4 ay oldu şimdi yok denicek kadar azaldı yavaş yavaş nefes almayı öğreniyorlar biberonu çıkartıyor nefes alıyor yine devam ediyor mesela bazen, burnu tıkalı olmamasına dikkat et serum fizyolojik yap arada ilk 3 ay burundan nefes aldıkları için burunları tıkalı olduğundada ememiyorlar☺️