Bekarkıkta ve hamilelikte herkes çocuk sorumluluğundan bahsediyor, bahsederken hep uykusuz geceler deniliyor, yok arkadaş uykusuz gecelerden önce söylenmesi gerekenler var, o acı acı ağladığında ne yapacağını bilmiyorsun derdini anlamıyorsun uyut beni diye ağlarken her yolu denediğin halde uyumayıp ağlamaya devam edecek bunlara üzüleceksin diyen yok, herkes uykusuz gecelere hazır ol! Uyku uyumasam da ağlamasa şu an keşke o yaşları süzüle süzüle ağlarken ben tükeniyorum ya