Msltlya Merhaba arkadaşlar, Çanakkaleli olan ya da orada yaşayan var mı? Yaşam koşulları nasıl, ev fiyatları, havası ,suyu vs. Çanakkale hakkında bilgisi olan yazabilir mi? Teşekkür ederim.
Elizya17 Msltlya merhaba ben Çanakkaleliyim Çanakkale de yaşıyorum. Çanakkale küçük bir şehir beklentilerinizin ne olduğuna bağlı ev fiyatları fazla rüzgarı ve kışı sert geçiyor aktivite alanları sınırlı ama gelen herkesin sonra dan çok sevdiği bi şehir
Rainyellow Msltlya orda yaşamıyorum ama tatile gitmiştim Bozcaada’ya büyülenmiştim ya bence heryeri çok güzel imkanım olsa ordan bir yazlık alsam 😍