Fdmyvz konu ile ilgili değil ama bı şey dikkatimi çekti. Öğretmenlik yapıyorum kavramı sadece öğretmenlerde var . Daha önce başka bir meslek grubundan duymadım hic? Hemşire birinin hemşirelik yapıyor dediğini hiç duymadım. Ya da polislik yapıyorum ,avukatlık yapıyorum, doktorluk yapiyorum..
Pompa da alım gücünüz varsa medela en iyisi imiş. Ben lansinoh ikili kullanıyorum fena değil . Ama son zamanlarda yuuha diye bı marka çıkmış sütüne takip calistiriyon pratik baya. Ama gücünü bilmiyorum. Okulda da kullanmak isterseniz belki bu daha pratik olur