Bebeğim ek gıdaya 6. Ayda başladı ogünden beri gece daha çok emiyor şu son zamanlarda memede uyurken keyif yapıp bi yandan meme emiyor ben bırakıp yatırınca ağlıyor o kendi istediği zaman bırakcak ancak 😣 gece yatmadan muhallebisibi yapıp uyutuyorum.. hazır mama vermiyorum ek gıda ve meme sadece.. acaba doymuyor mu yoksa huy mu edindii.. onun uyku sorunu yok ama ben çok uykusuzummm
bu arada çalışmıyorum ev hanımıyım ve gündüz de meme emiyor