Elifimmm21 Kızımı doğumda ilk gördüğüm an gamzesini fark etmiştim tek yanağımda, 4 aylık olduk hala var. Sorum şu acaba büyüdükçe gamze gider mi yoksa daha mı belirgin olur acaba😊
tatlisert Elifimmm21 benim oğlumda da doğduğu an 2 gamzesi belliydi. Şimdi birisi hala belirgin diğeri o kadar değil ☺️
ipek1989 Bizde de var ☺️ Nasıl oldu bilmiyorum ikimizde de Gamze yok ama 6 aylığız hala gamzemiz var iki tarafta da 😌❤️
Ikra-5561 ipek1989 ayva yemişseniz olur.bende gamze yok babada çok küçük var.benimfe kızımın yanağında var emerken belirginleşir çok ayva yiyemedim ben
Linaekin Benim de kızımın çenesinde var ben de de var kızım benden almış ama fazla belirgin degil benim aşırı belirgin acaba kızım büyüdükçe belirginleşir mi yoksa tamamen kaybolur mu
_esraaozturkk_ tatlisert ay çok güzel duruo masallah bende hep gamzem olsun istemisimdir dedm belki oğlumda olur ama olmadı,😅
ilkbahar Linaekin bilinçaltıma yerleşmiş bi defa🤦♀️ ortaokulda bi matematik hocamız vardı onun çenesinde de gamze vardı, kaç kere evlendi diye merak ediyoduk 🤦♀️💆♀️🌺
Elifimmm21 DurununAnnesi12 ben hamile olduğumu daha bilmiyorken sadece bir kere ayva tatlısı yemiştim😁
Mercimek26 Benim kızımında iki yanağında var. Doğar doğmaz ebe günün ilk gamzeli bebeği doğdu darısı sıradakilere demişti. Şimdi 6 aylık olmak üzere dahada belirginleşti. Bende ve eşimde gamze yok. Hamileyken ayva yemiştim gamzeli olsun diye ona bağladım 😂😂😂
DurununAnnesi12 Elifimmm21 ben tatlısını ben meyvesini ağzıma sürmem acı bi tadı var bi kere armut sanıp yemiştim tükürdüm ayva olduğunu öğrenince