Sinemsimay ne kadar çok mama içerse sizi o kadar az emer ve ne yazık ki biberondan daha tazyikli emebildiği için emmek için kendini yormak istemez, belki biliyorsunuzdur, mama verecekseniz şırınga vs şeklinde verin, memede çok tutun, önce hep sizi emsin sonra mama verin bence, böyle böyle çoğalır inşllh sütünüz, ben aç kalıyor diye böyle bir hata yaptım mama verdiğim saatte hiç sütüm gelmemeye başlamıştı, memelerde terbiye oluyor zamanla, yani hangi saatte emzirirseniz o saatte daha çok süt gelmeye başlıyor, sağlıkla büyütün inşllh 🙏🏻🧿