Kızlar dün ikinci dozumu oldum böyle bir ağrı yok kolumu kaldıramıyorum kaburgalarımı sıkıştırıyorlar sanki daha önce covid olmuştum bu kadar ağır geçmemişti başımı kaldıramıyorum ağrıdan.Benimle aynı belirtileri yaşayan var mı?Varsa ne zaman geçer 😔