Cansumercan Biz daha bir aylık olmadan 3 numaraya geçtik çünkü kullandığımız markanın bir numarası çok ufak iz yapıyodu çok bacaklarına 2 numarayla bir numara arasındada pek fark yok diye 3 aldık daha rahat oluyo şuan bir bucuk aylık 4 bucuk kiloya yakın kilosu 3 numara kullanıyoruz