Tugbadeniz1 Bebeğimin sırtında bir sislik oluştu beze gibi ama dışardan kizariklik gibi bir durum yok dün usg çekildi hemanjiom denildi hemanjiom kırmızı leke olması gerekmezmi veya basından böyle bir olay geçen varmi
Goktugmom_ Tugbadeniz1 bizde kırmızı lekeydi hemanjiom fatklı fatklı iki kızımda da var büyügün yüzünde ilaç tedavisi var ve ufalıyor ama küçük kızımın ayagında ilaç filan kullanmadık geçti
[silindi] Tugbadeniz1 benim oğlumun ense ve alnında vardi 2 yaşına 14 gün kaldı silindi neredeyse şişlik farklı bisey olabilir çünkü hemanjiom damar dugumlenmesi diye biliyorum başka bi doktorw daha görün derim
Busraaa333 Tugbadeniz1 canım ilk doğduğunda doktor hemamjiom dedi iç kanama bile olabiliyormuş vs vs dedi ben doğumdan sonra 1 hafta uyumadım neredeyse aklıma taktım sonra başka doktora götürdüm yok öyle bişey dedi her benekte olabiliyor doğduğunda vs vs deid
Tugbadeniz1 Goktugmom_ benim kızımın sirtinda badem kadar deri altında sislik yanibdisardan normal tem rengi dün usgde hemanjiom denildi hemanjiom cilt üzerinde degilmi normalde
Balannesiiiiii Goktugmom_ merhaba benim kızımında kolunda var ilaç tedavisiyle o iz geçiyor mu? Kızım şu an 6.5 aylık
Zeynep49 [silindi] ikizlerimin birinde böyle alnında var ama kendini sıktığı zaman kızarıp ortaya cikiyor Ama ensesinde var saçının içine doğru o hep duruyor öyle Öbur ikiziminde kulak arkasında var biraz
Zeynep49 [silindi] yemin ederim benim ikizlerimden birine çok benziyor tıpatıp aynı maşallah 😊 ikizi benzemiyor seninki benziyor
cizgigozlum Benim kızimda da var hamileyken 32 haftaya kadar progestan kullandım ondan olmuş. Doktoru her muayenede büyümesine bakıyor 11 yaşına kadar geçer dedi