Kızlar gece Bi anda 1 yaşında oğlum kusarak uyandı sonsarında ağlama krizi tuttu gazı varmış meğerse neyse gazını çıkarttı uyudu. Şimdi de hala ateşi var doktora götürdüm ateş düşürücü ilaç yazdı. Ama hala düşmedi evde yapabileceğim birşey varmı çok çaresiz hissediyorum kendimi çok üzülüyorum süzülüyor yavrum gözümün önünde