Merhaba anneler oğlum 11 aylık. Diş çıkarma döneminde ateşlendi hasta oldu o arada emziği bıraktı ne yapsak almıyo ağzına atıyo. Çok seviyodu nasıl oldu bilmiyorum 🤷♀️ gece uyanınca emziği bulup ağzına atıp uyurdu geri şimdi milyon kez kalkıyo emmek istiyo. Dün gece 4 5 kez kalktım galiba bütün saatleri gördüm ☹️ var mıdır çaresi bu saatten sonra başka emzik versem tutar mı başına gelen var mı 🤔 avent kullanıyordum