Oglumunannesiyim bebeğim ikibuçuk aylık devlette doğum yaptım özel hastaneyi tercih etmedim bebeğimide devlette çocuk doktoruna götürmeyi düşünmüştüm bir aylıkken gitmemiz lazımdı özel bi durumu vardı iki aylık oluncada gittim kontrol için geldim dedim ama özel gibi çocuk takibi yapılmıyor kaç kere gidersen git ilk gün gitmiş gibi muamele oluyor bende şunu anladım sağlık ocagıyla yürüyo kontrol kısmı aşı takibiyle izlem yapıyolar hasta olursa devlete çocuk doktoruna götürüyosun o yüzden özelde doktor bulup bir ay yerine iki ayda bi götürmekte mantıklı olabilir