Sefaserpil Her dediğimiz tekrarlıyor hemen hemem fakat cümle yok kuramıyor ilgileniyorum konuşuyorum da ama yok nerdeyse 3 yas oluck ama bekliyorum ne zaman cümle kurar diye sizde durumlar nasıl