kızım 17,5 aylık. şüphelendiğim şeylerden dolayı dün gelişim uzmanına gittik. parmakla göstermeme ve ismine nadir bakmadan dolayı otizm riski dendi ve yaşıtlarının yapması gereken çoğu şeyi yapmadığı için aktivite önerdi. oyun grubu buldum anneli 1 saat haftada 4 gün gidicem. gidenler gerçekten faydasını gördü mü merak ediyorum 🥺