Krcbbk Günaydın hanımlar. 8aylik bebeğim grip oldu evde neler yapabilirim çok oksuruyor üzülüyorum gece uyumadı 😔 diste çıkartıyor hepsi bir araya geldi
Babyalina Krcbbk kızımda 8 aylık olacak öksürük ve hırıltı var diş çıkarma dönemindeyiz 🥲hastalıkla atlatıyoruz. İkidir diş çıkarırken öksürük ve hırıltı oluyor tesadüf olamaz diye düşünüyorum. Sık sık burnunu temizliyorum çok kötü olmadığı için evde geçmesini bekliyorum
Babyalina Krcbbk bu arada diş çıkarma döneminde öksürük salya artışından kaynaklı, yani hastalık değil çoğu bebekte bu şekilde oluyor bizde öyleyiz
BortcecineG Benim kızımda bir yaşında diş çıkarıyor ve burnu akıyor grip galiba. Bir gün geçti diyorm ertesi gün burnu tekrar akıyor. Damla damlatıyorum akıtsın diye ama hala bitmek bilmedi bir hafta oldu. Serum fizyolojik damlatıyorum arada.
Krcbbk BortcecineG yaa bizimki burnuna dokundurmuyor ağzına elletmiyor sürekli ağlıyor çok yoruldum. Allah yardımcımız olsun