Berenhanim Annebebek58 ilk 40 gün benimde az günde her emzirme sonrası ve bebeğim uyurken sütümü sağardım, humana anne çayı içerdim.Tahin pekmez de çok güzel süt yapmıştı.En önemlisi ben sürekli bebeğimi emzirdim çoğunlukla boş memeyi emdi yavrum ama 40 tan sonra sütüm çok güzel çoğaldı uyku ve dinlenince göğüslerim taş gibi olurdu
Redpepper Bende şuan artırmaya çalışıyorum. Solgar b12 var emzirenlere özel onu aldım başlıcam, bol protein, hurma incir, tahin helvası, su ve uyku. Bende işe yarayanlar bunlar. Bu ara dikkat etmedim azalmış bebek kilo alamamış
Annebebek58 Redpepper ben onu ilk cocugumda kullanmisdim guzel sut yapmisdi tabi kii gunde 3 4 ogun yemek yemen ve bol su icmen lazimm tek basina yine yeterli olmuyor
Annebebek58 Berenhanim benimde guzel sutum vardi bebegim 20 gunlukken yogun bakimda kaldi 10 gun uzuntu stres sutumu etkiledi haliyle suan cok sukur iyi ama sutum yetersiz nasil arttiracam bilmiyorum