Buketpoyraz Buse_efe sürekli hapşırma normal tüm bebekler öyle , ama kusmayı doktora danışmalısınız hemde fışkırtarak kusmaysa. Sindirim problemi veyahut reflü vs olabilir bizdede fışkırtarak kusma var doktora gideceğim
anneleri-bisalin Buse_efe hapsirmasi çok normal normal süt mü kusuyor peynir gibi tane tane kıvamlı mi kusuyor canım kilo almasında sorun yoksa reflü degildir
Buse_efe Buketpoyraz kaç kez gittim normal dediler kusmasına ama emdiğini olduğu gibi çıkarıyor midede bişi kalmıyor
anneleri-bisalin Buse_efe ozaman fazlalığı kusuyor hiç sorun yok kilosunu da öğrenmişsindir iyi mi bebeğin :)