Günaydın anneler..
14 aylık kızım sürekli ağlıyor. Hic bir sey yaptırmıyor bana, otursam ağlıyor kalksam ağlıyor. 1 bağırmıyorum 2 bağırmıyorum ama artık sinirlerim kaldırmıyor çocuğa bağırmaya başlıyorum. Nasil sabredebilirim ne yapabilirim? Bu çocuk niye ağlıyor bu kadar