ebruli_pyz Merhabalar ikizlerim var 1 yaş aşıları var eşim burda değil, kayınvalidemle götürüyorduk her zaman ama şimdi ondan yardım istemek istemiyorum kalbini kırdı fazlaca, sizce zorlanır mıyım tek götürsem
Gul_gul06 ebruli_pyz bebeklerin 1 yaşına girmişler bence tek başına götürebilirsin evine yakınsa sorun olmaz. Gittiğinde hemşireler de ilgilenirler diye düşünüyorum. İçin rahat etmiyorsa varsa eğer yakın bir arkadaşından da rica edebilirsin.
Nesli06 ebruli_pyz ben hiç cesaret edemedim aşı vurulduğunda bakamıyorum. Eşimle gideriz hep. Bi yakınızla gidin bence bide iki tane zor olabilir
Dmt-01 ebruli_pyz tek olsa belki yalnız götürmenizde sorun olmaz ama artık anlıyolar canlarının yandığını oyüzden huysuzlanacaklardır bide üç taneydi sanırım yanlış hatırlamıyorsam zor olur gibi yakın bi arkadaşınız varsa ondan yardım isteyin birlikte gidin ben eşim gelemediğinde arkadaşımla giderdim aşıya tek çocuğum oldugu halde sizde kötü olursunuz bebekler ağlayınca çünkü
ebruli_pyz Mom544154 evet duruyolar, hiç yardım istemek istemiyorum İnan ki içimden tek yapmak geliyor herşeyi bir yardım istiyorsun başına kalkıyorlar sonra
Twinsmomee Benim götürmüşlüğüm var canım, bebek arabasını sokuyorum aşı olcakları odaya sevdiklerini oyuncaklardan alıyorum biri sakinlesince oyuncağını verip arabaya koyuyorum diğerinide yaptırıyoruz biraz uzun sürüyor ama hemşireler anlayışliysa sıkıntı olmuyor
ebruli_pyz Mom544154 gittik her zamanki gibi ağladılar beklediğim kadar zor olmadı yanımda biri olsada ağlıyorlardı işte çok şükür atlattık
ikizlerinannesi2985 ebruli_pyz ben hep sağlık ocagı asılarına tek götürüyorum. Koyun bebek arabasına götürün☺️
2papatya ebruli_pyz ikizlerim var benimde. Birinin aşılarını yaptırıp sakinleştirdikten sonra bi oyuncak alın yanınıza bebek arabasına oturtup onu verin ikinci bebek aşı olurken de yakın temas kurun ki ikinci ağlarken korkmasın. 🌸