Kızlar dün 1 ay 1 günlüktü bebeğim hepatit B ikinci dozunu olduk ya geceden beri içtiği sütü geri çıkartıyor yok tu daha önce böyle birşey kussa çürük kusardı şimdi böyle balgam gibi kusuyor bazen su gıbı geri çıkartıyor dikte tutuyorum gazını almak için 5 10 dkka ne oluyor ya aşı mı yan etki yaptı başına gelen var mı yardımcı olun lütfen 🙏