Biricik01 Iz-0309 geçmiş olsun 😢silverdin kullanın mutlaka yanan deriyi soyuyor taze deri çıkıyor.kizim fırının izgarasina bastı çok kötü yanmıştı ayağı, şükürler olsun iz felan kalmadı birkaç ayda, silverdin sayesinde
Iz-0309 Biricik01 biz silverdin acildeki verdi plastık cerh baska kremler verdi yarın komtrol Allahım çok kötü kimse yaşamaz umarım çok dıkkat edin her şey samiyelik
Iz-0309 Haylazbaby aynı kızımında böyle kıp kırmızı deri kalktı kolu böyle Allahım kafayı yicem çok gecmıs olsun izi kalmış hali nasıl çok sağolun
Biricik01 Iz-0309 gerçekten saniyelik birşey ,size de çok geçmiş yanık acısı ne kadar zor hele birde onların tenleri çok hassas 😢 geçecek inşallah sizinde üzülmeyin 😔
Iz-0309 Haylazbaby rendelenen elma nasıl pamukla suruyoruz o kısmı anlamadım kusuta bakmayın elimle rendeleyip mi sürsem masaj yaparak yedirerek iyice
2maviboncuk Iz-0309 Çok geçmiş olsun büyük oğlum yanmıştı başında aşağı ocaktan şu dokunmuştur yüzü ve göğsü 2.derce yandı 1hafta hastanede kaldık biz muhtemelen size yanık kremi karıştırıp vermişlerdir bize öyle yapmıştı şırıngaya karıştırıp ilaç vermişti geceleri ve uyuduğunda Kullanıyordum kantaron yağı kullana bilirsiniz doktorun verdiği kremler bittikten sonra
Iz-0309 2maviboncuk iz kaldımı acaba çok gecmıs olsun Allahım korusun yavrularımızı içim çok fena acıyo . Yarın plastık cerh kontrol var bakalım ne dicek derisi soyulmuştu kabuk tutmuş ama kucuk kanamalar oluyor 🥺 iz kalmaz umarım
2maviboncuk Iz-0309 Yok canım kalmadı çok şükür mumya gibi sarmislardi oğlumu tek gözü gözüküyordu öyle zor ki sanki insanın yüreği sızı içinde kalıyor bize 2gunde bir yıkama işlemi yapıyorlardı hastanede yaptığımız için çok zor inşallah iyileşir çabucak