3_bebeli_ana YigtnAnnesi inşallah hayırlısı olur içine sinen bir isim olur inşallah 🥰 guzel işim hatta eşim gokce ile begüm arasında kalmıştı nufus dairesinde yazı tura yaptı 😂😂 gokce geldi iki isimde guzel..sağlıkla al inşallah kucağına 😍😍
hunilimomm MinikPrensesannesii ya çok güzel ❤️ Ben de Umay’ın yanına isim bulamadım en çok sinen içime ada oluyor kızımın da iki ismi var cunki 😂
MyEternalLoveNoyann MinikPrensesannesii ayh ülkü ismini de severim. Ons Allah’ım bı de kız çocuk nasip ederse sağlıkla hayırlısıyla olurlar☺️