3_bebeli_ana YigtnAnnesi iki lizim var birinin adını bundan aldim 😂😂 isim anneleri oldu burada KUBRA NUR MIHRIMAH GÖKÇE
3_bebeli_ana YigtnAnnesi valla bende çok beğenerek koydum burada birisi demişti gokceyi de eşim istedi öyle koyduk ..ama herkes Mihrimah ya da Mihri diyor çok güzel geliyor kulağa 😂😂hatta geçen doktora gidince Mihrimah Gökçe diye seslendiren ay Bi havalandım anlatamam bunu niye anlattım bilmiyorum ama güzel 😂😂
MyEternalLoveNoyann YigtnAnnesi afra, Alya, mekselina, akşin bu isimleri çok seviyorum ama bir kızım olursa ben ismini Tomris Umay koyacağım liseden bu yana aklımdaki tek isim.
MyEternalLoveNoyann YigtnAnnesi ilk Türk kadın savaşçı kahraman Tomris Hatun. Aslında direk bu şekilde istiyordum da Hatuna eşim sicak bakmayinca değiştirdim🤣
ceyhunun_annesi YigtnAnnesi kızım olsaydı elizan istiyodum elizan düşünebilirsin birde şimdi bi dizide var isim ceylin diye anlamını bilmiyorum bakmadim ama kulağa çok hoş geliyo 😁🌸
YigtnAnnesi 3_bebeli_ana gokceyi benim arkadaşımda diyor Mihrimah havalı gerçekten hahaha anlat anlat dinlerim😂😍🥰