Merhabalaar, 3 aylık bebeğim yaklaşık 1 haftadır geceleri saat başı uyanmaya başladı. Karnı tok biliyorum çünkü uyandığında doğru düzgün emmeden tekrar uyuyor. Doktor alışkanlıktan olabilir pışpışla uyut dedi ama bizimki pışpışla uyumuyor daha da uykusu açılıyor gibi. 4 gündür de kakasını yapmıyor inliyor çocuk ondan olabilir mi acaba bu gece uyanmaları? Nasıl çözebilirm çünkü uyu uyan fena oldum 😕