Kendimi komşunun çocuğu yapıyo sen yapamıyorsun diyen anne gibi hissediyorum artık ama elimde değil düşünmeden edemiyorum😔 aslında gayet güzel duygu ve isteklerimi bellie diyor ama ne ba ba ne dede yok hala aaaaa eeeee heeee ehhhh diyip duruyor. Emekleme yok. Dizlerinin üzerine kalkmıyor. Oturtunca ilgisi bir şeye dağılınca devriliyor.. ek gıda deseniz oraya hiiiç girmiyorum. 😔😔😔