Oykunil benim ilk 4 gün bebeğim küvezde kaldı ama o süreçte de annem vardı yanımda kayınvalidem de gündüzleri gelip akşamları gidiyordu sonra 5. gün sabah bebeğim yanıma geldi yine annemle kayınvalidem vardı sadece kayınvalidem yatmıyordu annem yatıyordu 1 haftaya kadar o şekilde oldu sonrasında annem çalıştığı için izni bitince gitti kayınvalidem sabahları geldi bi kaç gün daha şimdi ise 19 günlüğüz 2 günde bir geliyor ama oda sadece bebeği görüp gidiyor ben kendim hem ev işimi hem yemeğimi hemde bebeğime bakıyorum pek zorlandığım sayılmaz tabi şuan bebeğim sakin gaz sancıları başladığında bu durum nasıl ilerler bilmiyorum 🤷♀️