Ben ilk doktor kontrolüne gittiğimde ne yazık ki orası biraz tüylü gitmiştim ve doktor bana alabilirsin demişti ama nerdeee
1.
ilk doktor kontrolüm 8gün sonra idi bu arada. İmkansızdı almam duş bile zor alıyordum. Herneyse bebeğim 4aylık oldu daha yeni yeni üzerinden temizliyorum ama şunu söylemeliyim hiç birşey yok evet korkuyoruz hatta ben bakamıyorum bile ama orası hissiz zaten uyuşuk o bölge hafif hafif bir süre sonra almaya devam edebilirsin.