Omeryavuzmm Arkadaşlar bebeğim 40 günlükken çok hasta oldu hava ve antibiyotik ile atlatmıştık. Şimdi dünden beri tekrar hapşırmaya başladı çay kaşığı ile aferin veriyorum. Ek olarak az ıhlamur verebilirmiyim? Emziriyorum sadece. 2 ay 22 günlük.
Ccansuu Omeryavuzmm hayır veremezsiniz çok küçük daha bulunduğu odayı sık sık havalandırın nemlendirin
BuzluKahve Omeryavuzmm ben verdim bir şey olmazcılar gelir şimdi. Verilmez. Bitkiler sanıldığı kadar masum değil. Ve bebeğiniz çok küçük, hasta olunca mutlaka doktora götürmelisiniz.
57600 Omeryavuzmm oha “Aferim” mi verdin ? Kime danıştın da aferim vermeyi tercih ettin ? Doktor onayı dışında calpoldan baska bisey verilmiyor . O çocuğun daha bağırsak aurası oluşmadı kabızlığa yada İshale davetiye çıkarma . Ihlamur içince tak diye iyileştiren bisey olaydı ohoo .
57600 Omeryavuzmm emziriyosanız o buna en güzel ilaç zaten ekstra bsey vermenize gerek yok hastane doktor var 2 aylığa sizin müdahale etmeniz çok çok yanlış .
Ogulcan Omeryavuzmm canım doktorlar su bile 6 ay öncesi verilmiyor kaldı ki siz aferin vermişsiniz carpol ve doktorun yazacağı ilaç dışında lütfen birşey kullanmayın bitkiler ayına uygun kullanılır sizin masum gördüğünüz bitki bebeğinizde büyük sorunlara neden olabilir
Bilgegamze Omeryavuzmm hapşırıyor diye ilacveriyorsunjz hem de aferin. Dr onayiyla değilse eger cokcok yanlış. 6aya kadar parasetemol grubu hariç birsey verilmesi tercoh edilmez verilseceksede bunu doktor görüp onaylamali. Daha kotu seylere sebebiyet vermeyin lutfen yavru daha cok küçük.ayrica ıhlamurda verilmez. 2aylik bir bebek anne sütünden baska birsey yememeli