Arkadaşlar merhaba kızımda hiriltili öksürük vardı bende zeytinyagi sarımsak yapıp ayağına sürdüm çorapla giydirdim bi gece bekledi ayakları kızarmış üzeri zor basıyor döküntü şeklinde sanki su toplucak gibi olmuş sarimsaktan kaynaklıdır demi. Çocuğumda atesde var bugün en yüksek 38,7ydi hemen kontrol altına aldım çok şükür. Ateşten de böyle döküntü yapmış olabilir mi ayaklarında çünkü daha önce de yapmıştım sarımsak hiç böyle olmamıştı bide nasıl geçer kantaron yagi sürdüm biraz.