Kizlar 1 ay önce başladı bu durum ve şimdiye kadar 4 hastane 5 kere hastaneye gittik sürekli farklı tanilar konuluyor soyle başlayayım ilk hastalığında ateş başladı sadece ateş ama en son 39.1 oldu koşa koşa. Hastaneye götürdük disi çıkıyor dediler disten dediler ateş çıktıkça
Ateş düşürücü ve tampon yapın diyordu neyse 2 gün yaptık 3 gün gece uykuya dalamamaya başladı ateş durumu geçti ama uykuya dalamiyor cocuk neyse başka doktora gittik boğazı şişmiş çocuğun dediler ama epey şişmiş dediler enfeksiyonu da var antibiyotik verdi başka ilaclar verdi yine bu 2 gün daha sürdü sonra yavaş yavaş düzeldi 10 gün antibiyotik verdik artık geçti 10 günü de geçti diye ilacı da kestim 2 gün aradan geçti tekrar ateş çıktıkça yine 39 oldu akşam Bi misafirliğe gitmiştik ilaclar elimizdeydi çıkarsa tekrar veririz diye o gün fark ettiğimde çocuğun ağzının içi yara dudakları hep beyaz yara oradaki hastaneye gittik cocuk iyileşmiş tekrar hastalanmış bu sefer kulaklarına kadar vurmuş dediler baska antibiyotik ve Bi kaç ilac verdiler gönderdiler tamam dedik verdik 13 14 gün sonra cocuk tekrar iyileşti dedik bu sefer yine ateş çıktı bir de pisik oldu özel bölgesi komple kızarmisti bacak içi falanda yine.getirdik geçmişi de anlattik pisikten dediler pisikte ateş yapar dediler hastanede ishalde oldu neyse doktor sadece travazol verdi ates düşürücü verdi sadece gönderdi eve geldik 2 gün boyunca yine uyumadık 3 gün yine ateş çıktı eşim artık dayanamadı özele götürdü hastanede idrar kan kaka tahlili yapıldı kakasinda iltihap ve alerjisi çıktı dediler anne süt verdiği için domates gibi asit içerikli gıdalar yemeyecek kendisi de yemeyecek dediler kızım sabaha karşı 5 6 gibi gitti öğlene kadar kendine gelsin diye serum takmışlar ilac verdiler üstüne de çocukta annede Bi süre yiyip içmesinler dedi pişik geldi ateş geçti bugün de her mama yaptığımda kusmaya başladı 2 sefer oldu Bi sabah Bi akşam.fickirarak birde nedir bu ya çözemedik kafayı yicem artık fikriniz varmi ne yapmam lazım yada neyi görmezden geliyorum fikir verin