Hanımla iyi geceler ,
25 günlük bir bebeğim var doğumundan beri neredeyse idrar yaparken bir sıkıntısı olduğunu sezdim ama sünnet olmayan çocuklarda oluyormus diye cok onemsemedım, fakat uyurken dahi bir ıkınma oluyor bezine bakıyorum kaka değil çiş var , ( çişli bezlerimiz çok fazla zaten) yani beslenmesindede bir problem yok, ateş yok. Tecrubelı anneler yardımcı olursanız sevınırım ilk bebegınncom tedırgınım , eke bezinin fotografını koymak istedim ama beceremedim..